A lersokban szerepl kpekre jobb egrgombbal kattints r s ott a "kp megjelentse" opcit vlaszd! gy kinagytva, olvashatan tanulmnyozhatod az illusztrcikat!!!
Ksz animci beillesztse egy msik animlt kpbe:
Kszts egy animlt alapkpet. Az enym ez:

Ezt a httr nlkli alapkpet PSP X-zel ksztettem.>>>gy<<<<
Aztn fnyefektet csinltam r >>>>GY<<<<<
A ksz animlt kpet, tltsd be az Animation Shop 3 programodba, gy hogy a "File"-re katt, majd "Open". Ezutn kattints az egyik kpkockra s nyomj egy "Ctrl" "A"-t, amivel kijelld az sszes kpkockdat. (kkkel krbe jelli minden kockdat.)

Kivlasztod a rrakni kvnt animcidat. n ezt vlasztottam:

Majd ezt az animcit is betltjk az Animation Shop proginkba:


Elfordul, hogy a kp s az animci, amit r akarunk rakni nem egyforma szm kpkockbl ll. Az n esetemben is gy volt:

Most ilyen esetben kt lehetsgnk is van. Vagy az eredeti kpnket duplikljuk, vagy az animcit kicsinytjk le a fele kpkockra.
1. varici:
n most ezt a msodik lehetsget vlasztottam inkbb. Az animci minden msodik kpkockjt kijellm a "Ctrl" billenty nyomvatartsval. Majd a "Delete" gombra kattintva kitrld a kijellt kockkat.

gy mr mind kt kpnk ugyan annyi kockbl ll:

Most jhet az animci kockinak kijellse a "Ctrl" "A" billentyvel:

Megfelel mretre mretezzk az animcinkat, hogy ne legyen se tl nagy, se tl kicsi. Ezt gy csinljuk, hogy a fels menben az "Animation"-ra katt s ott a "Resize animation"-ra.

Belltod a megfelel mretet kb. nekem kicsit nagynak tnik, gy megprblkozom a 150-es mrettel. Ha nem j a mret, akkor mr tudsz viszonytani, hogy kb. mennyivel legyen nagyobb vagy kisebb s ismt tmretezed, mg megfelel nem lesz a mrete.

Ha megvan a megfelel mret, akkor mind kt kpedet az els kockra lltod s az egered bal billentyjnek lenyomsval megfogod az animcid els kockjt s rhelyezed a ksz kped els kockjra az ltalad megfelel helyre. Mikor elengeded az egered gombjt, az animci tkerl a kpkockidra. Lnyeges, hogy minden kocka ki legyen jellve "Ctrl" "A"-val!!!!


Az resen maradt animcis kpsort ki is trlhetjk "X"-re kattintva, hogy ne zavarjon bennnket.
Mr csak a ments van htra a "File" "Save As"-sal:

Ilyen lett a ksz kp, amin mr rajta az animcink:

2. Varici (mikor kevesebb kpkocknk van, mint kellene)
Vlasztottam egy msik animcit, amit rtesznk mg a kpnkre:

Most feltesznk a ksz kpnkre mg egy animcit, ami kevesebb kockbl ll, mint a mi kpnk.

Ezrt az animcit meg duplikzzuk a "Window" "Duplicate Animation" -ra kattintva, majd a msodik pldnybl kijellm a kzps kpkockt rkattintssal.


Most a kzps kijellt kpkockt thuzzuk az alap animcinkra. Ezt gy csinljuk, hogy az animci vgre megynk, ahol mr egy kocks res kpkocka jn. Ebbe fogjuk belehzni a msolat kzps kpkockjt. Bal egrgombbal rkattintunk a kzps kijellt kockra s lenyomva tartva thuzzuk a kocks utols lapra az eredeti animciban s ott felengedjk a gombot.

gy mostmr az eredeti animcink is 4 kockbl ll:

Mivel az animcink most megfelel mret, gy mr csak r kell tenni a ksz kpnkre. A msolat animcit kitrljk "X"-szel, majd az eredeti kpnk s a 4 kocks animcinkat is kijelljk "Ctrl" "A"-val. Ha mindkett minden kockja kkkel krbe van jellve, akkor j!!!
Innen mr ugyan gy csinljuk, mint az els esetben. Az animci els kockjt megfogva rhzzuk a kpnk els kockjnak megfelel helyre a kpet...

Mentjk a kpet a szoksos mdon, "Save as"-sal s mr ksz is:

|